Life’s good is de herkenbare pay-off van Zuid-Koreaanse fabrikant LG. Een nieuwe merkstrategie en visuele identiteit moet een nieuw licht werpen op de filosofie achter die tagline. De identiteit is frisser en ‘meer eigentijds’.

LG heeft haar nieuwe merkstrategie uiteengezet in haar nieuwe Brand Communication Guidelines en deze gedeeld met medewerkers uit alle delen van de wereld.
Kern van deze strategie is dat LG invulling geeft aan haar missie om uit te groeien tot een iconisch merk dat wereldwijd geliefd is onder klanten, ongeacht generatie of nationaliteit en uiteindelijk een iconisch merk te worden, zo schrijft het in een persbericht.

In deze richtlijnen blijft LG trouw aan haar kernwaarden die zijn gericht op ietwat vage frases als ‘Uncompromising Customer Experience, ‘Human-centered Innovation’ en ‘Warmth to Power a Smile’.
De slogan Life’s Good blijft de rode draad van de boodschap waarmee het bedrijf klanten in staat stelt volop te genieten van ‘een betekenisvol leven en bijzondere momenten’ met behulp van LG-producten, -diensten en -communicatie. Het is daarnaast haar missie om te streven naar ‘Innovation for a Better Life’ en bij te dragen aan een beter leven en een betere toekomst voor de planeet.