Close Menu
    maandag 17 november
    Trending
    • Pop-upwinkel voor verloren pakketten keert terug in Hoog Catharijne
    • Animatie: Retailallianties zorgen voor lagere prijzen en meer keuze in winkels
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Miele: ‘Intensiever samenwerken met minder partners’

    29 januari 2016

    Miele - hoofdkantoor NLMiele Nederland laat weten dat het bedrijf ‘een volgende stap’ zet in zijn selectieve distributiesysteem. Afgelopen september meldde Miele in ERM dat hieraan werd gewerkt. Inmiddels zijn de relaties van Miele Nederland geïnformeerd over deze beleidswijziging en zijn in het verlengde hiervan alle bestaande distributieovereenkomsten opgezegd.

     

    “Belangrijk uitgangspunt is het verbeteren van de kwaliteit van distributie, waarbij Miele streeft naar een intensievere samenwerking met minder partners”, zo meldt het bedrijf in een persbericht. “De doelstelling van deze verandering is dat consumenten overal waar Miele wordt verkocht een goed productadvies, een kwalitatieve winkelpresentatie en een uitstekende service mogen verwachten.”

    In heel Europa wordt in de komende jaren een nieuw samenwerkingscontract geïntroduceerd, genaamd SDS 3.0, waarin de voorwaarden voor samenwerking zijn aangescherpt.

    In de komende weken zal de buitendienst van Miele met de belangrijkste regionale relaties afspraken plannen om het beleid nader toe te lichten en duidelijkheid te scheppen over de intenties voor samenwerking vanaf 1 mei 2016.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleRumoer om btw-actie Media Markt
    Next Article Elka Pieterman: 6e keer op rij Best Managed Company

    Related Posts

    Fabrikant van mini-vaatwassers Daan Tech brengt eigen schoonmaakmiddelen op de markt

    19 augustus 2025

    MediaMarkt komt mogelijk in Chinese handen

    28 juli 2025

    Stefan Verhoeven MD Western Europe Miele

    21 juli 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.