Close Menu
    dinsdag 23 september
    Trending
    • ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
    • Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
    • Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering
    • Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit
    • Anker SOLIX introduceert slimme thuisbatterij die met je meegroeit
    • Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden
    • TPV Technology krijgt hoogste duurzaamheidsscore van EcoVadis
    • ‘ACM start campagne om misverstanden over wettelijke garantie aan te pakken’
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Hisense stelt Rafael van der Vaart op voor EURO2020

    29 april 2021

    Hisense Benelux is voor Nederland een samenwerking aangegaan met voormalig Nederlands profvoetballer Rafael van der Vaart rondom EURO2020. Hisense wil hiermee de naamsbekendheid vergroten en het Nederlandse publiek kennis laten maken met het uitgebreide productassortiment.

    Consumenten kunnen Rafael van der Vaart tegenkomen in online campagnes, bij winacties en op merkuitingen op de winkelvloer, onder meer bij Mediamarkt, Expert, Electroworld en EP. Rafael van der Vaart: “Dit jaar ziet het EK voetbal er natuurlijk anders uit dan we gewend zijn, maar met de televisies van Hisense kan iedereen thuis toch dat stadiongevoel beleven alsof je er echt zelf bij bent. De campagne haakt hier op een leuke en relevante manier op in en ik ben trots dat ik het gezicht van Hisense voor EURO2020 mag zijn!”

    Jarno Wieland, Marketing Manager Benelux: “Hisense sponsort al jaren toonaangevende sportevenementen zoals het EK voetbal 2016 in Frankrijk en het WK 2018 in Rusland. In 2021 zijn we als hoofdsponsor verbonden aan EURO2020. Met de samenwerking met Rafael van der Vaart willen we het Nederlandse publiek op sympathieke wijze kennis laten maken met ons merk. Zijn ontwapenende humor, mediagenieke performances en scherpe voetbalinzicht zorgen ervoor dat hij de ideale merkambassadeur voor Hisense is. Als ex-international en professionele voetbal-analist heeft Rafael een goede kijk op EURO2020, precies wat we nodig hebben om voor Hisense de beste voetbal-TV te positioneren.”

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleJaarlijks 23 miljoen bestellingen retour
    Next Article LG noteert hoogste kwartaalcijfers en winst ooit

    Related Posts

    Sony hergebruikt oude televisies voor productie nieuwe BRAVIA-modellen

    13 augustus 2025

    Philips viert 75 jaar televisie met nieuwe lijn Ambilight-modellen

    18 juni 2025

    Motorola officiële smartphonemerk FIFA Beach Soccer World Cup 2025

    26 mei 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.