Beko start op 1 februari met zijn ‘Energiepremie’ campagne. Deze campagne staat volledig in het teken van energiebesparing en de Beko EcoSmart lijn. De lijn heeft producten in vijf verschillende categorieën; wasautomaten, wasdrogers, koelkasten, vriezers en vaatwassers. Al deze producten zijn A++ of hoger gecertificeerd. Bij aanschaf van één van deze producten ontvangt de koper een premie die varieert van € 25,- t/m € 75,-. De producten zijn te herkennen aan stickers met daarop het speciaal ontworpen logo. De campagne loopt van 1 t/m 28 februari en geldt bij alle verkooppunten, zowel online als offline, in Nederland. Meer informatie is te vinden op www.beko-actie.nl.
woensdag 24 september
Trending
- ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
- Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
- Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering
- Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit
- Anker SOLIX introduceert slimme thuisbatterij die met je meegroeit
- Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden
- TPV Technology krijgt hoogste duurzaamheidsscore van EcoVadis
- ‘ACM start campagne om misverstanden over wettelijke garantie aan te pakken’