Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    ComServe breidt uit met reparaties bruin- en witgoed

    7 april 2020

    ComServe heeft haar reparatiecentrum naar een ruimer bedrijfspand aan de Burgemeester Burgerslaan in Rosmalen verhuisd. Deze uitbreiding biedt niet alleen mogelijkheid tot procesoptimalisatie, maar ook tot uitbreiding van de dienstenportfolio. Vanaf heden biedt ComServe ook vervoer en refurbishment van accu’s van e-bikes, bruingoed (tv’s) en witgoed aan. Dit gebeurt zowel in het reparatiecentrum als in-home.

    Het nieuwe bedrijfspand heeft een oppervlakte van 5500 vierkante meter en biedt ruimte voor nieuwbouwuitbreiding van 2000 m2. Het centrale distributiecentrum blijft gevestigd in Geldermalsen. “Sinds New ComServe Group onderdeel is van de Elbuco Group is een flinke opmars gaande”, aldus Anne Bouk Swildens, Marketing Director bij Elbuco Group.

    De extra ruimte in het nieuwe pand benut ComServe voor extra reparatiediensten. “Voorheen specialiseerden wij ons in reparatie van grijsgoed zoals laptops, smartphones en andere handhelds”, zegt Hans Bolland, Algemeen Directeur en eigenaar ComServe. “Sinds de verhuizing bieden wij onze partners ook herstel van elektrische fietsen, wit- en bruingoed aan. Reparaties voeren we niet enkel op het centrum uit; als de consument liever heeft dat dit bij hen thuis gebeurt, dan bieden we ook in-home reparaties aan.”

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleInventum maakt ’t moment met Moederdag
    Next Article ‘Lieve, dappere Nederlander…’ campagne van Techniek Nederland

    Related Posts

    Nieuwe eigenaar ERM

    10 november 2025

    Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten

    6 november 2025

    Amazon schrapt 14.000 kantoorbanen ‘om bureaucratie tegen te gaan’

    5 november 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.