Elektro Retail Magazine

Yanko Design over product Nederlandse breggz: ‘Zohn-1 gepersonaliseerde oordopjes combineren luxe en technologie’

“De breggz Zohn-1 oordopjes bieden een unieke luisterervaring dankzij hun op maat gemaakte ontwerp, geavanceerde technologie en duurzame productie.” Dat stelt Yanko Design, een zeer gerenommeerd online techmedium die de oordopjes van Nederlandse makelij uitgebreid op CES 2025 heeft bekeken.

Yankoo Design journalist probeert Breggz Zohn-1 oordopjes
Yankoo Design met breggz Zohn01. Beeld: LinkedIn breggz.

Yanko Design heeft de Zohn-1 oordopjes getest en is onder de indruk van de combinatie van comfort, geluidskwaliteit en innovatieve functies. “Deze oordopjes beloven een uitzonderlijke auditieve ervaring die is afgestemd op elke gebruiker”, aldus het medium. De gepersonaliseerde pasvorm, verkregen door middel van oor-scan technologie, zorgt niet alleen voor comfort, maar optimaliseert ook de geluidskwaliteit door akoestische lekken te elimineren.

De Zohn-1 maakt gebruik van een modulair ontwerp met een verwisselbaar onderdeel genaamd de “pebble”. Deze pebble bevat de essentiële elektronica en kan eenvoudig worden geüpgraded of gerepareerd. “Met opties voor verschillende materialen en afwerkingen voegt de pebble een vleugje personalisatie toe”, merkt Yanko Design op.

Naast de personalisatie en het modulaire ontwerp, scoort de Zohn-1 ook hoog op het gebied van batterijduur. De oordopjes gaan tot acht uur mee op een enkele lading, en de stijlvolle oplaadcase verlengt de totale speeltijd tot 40 uur. “De ‘gull-wing’ deuren van de case combineren elegantie met praktische bruikbaarheid”, aldus de review.

‘Luxe harmoniseert met milieubewustzijn’

Breggz hecht veel waarde aan duurzaamheid. De oordopjes worden op aanvraag 3D-geprint om afval te verminderen en de lijmloze assemblage vergemakkelijkt recycling. “Breggz toewijding aan duurzaamheid, gecombineerd met hoogwaardige materialen en naleving van veiligheidsnormen, positioneert de Zohn-1 als een vooruitstrevend product dat luxe harmoniseert met milieubewustzijn”, concludeert Yanko Design.

Breggz is een Nederlands audiomerk opgericht door Xander de Buisonjé, bekend van zijn carrière als zanger. Het bedrijf richt zich op de ontwikkeling van high-end, gepersonaliseerde audiotechnologie. De Zohn-1 is hun eerste product en positioneert Breggz als een luxemerk dat duurzaamheid en innovatie combineert.

Exit mobile version