Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Yanko Design over product Nederlandse breggz: ‘Zohn-1 gepersonaliseerde oordopjes combineren luxe en technologie’

    9 januari 2025

    “De breggz Zohn-1 oordopjes bieden een unieke luisterervaring dankzij hun op maat gemaakte ontwerp, geavanceerde technologie en duurzame productie.” Dat stelt Yanko Design, een zeer gerenommeerd online techmedium die de oordopjes van Nederlandse makelij uitgebreid op CES 2025 heeft bekeken.

    Yankoo Design journalist probeert Breggz Zohn-1 oordopjes
    Yankoo Design met breggz Zohn01. Beeld: LinkedIn breggz.

    Yanko Design heeft de Zohn-1 oordopjes getest en is onder de indruk van de combinatie van comfort, geluidskwaliteit en innovatieve functies. “Deze oordopjes beloven een uitzonderlijke auditieve ervaring die is afgestemd op elke gebruiker”, aldus het medium. De gepersonaliseerde pasvorm, verkregen door middel van oor-scan technologie, zorgt niet alleen voor comfort, maar optimaliseert ook de geluidskwaliteit door akoestische lekken te elimineren.

    De Zohn-1 maakt gebruik van een modulair ontwerp met een verwisselbaar onderdeel genaamd de “pebble”. Deze pebble bevat de essentiële elektronica en kan eenvoudig worden geüpgraded of gerepareerd. “Met opties voor verschillende materialen en afwerkingen voegt de pebble een vleugje personalisatie toe”, merkt Yanko Design op.

    Naast de personalisatie en het modulaire ontwerp, scoort de Zohn-1 ook hoog op het gebied van batterijduur. De oordopjes gaan tot acht uur mee op een enkele lading, en de stijlvolle oplaadcase verlengt de totale speeltijd tot 40 uur. “De ‘gull-wing’ deuren van de case combineren elegantie met praktische bruikbaarheid”, aldus de review.

    ‘Luxe harmoniseert met milieubewustzijn’

    Breggz hecht veel waarde aan duurzaamheid. De oordopjes worden op aanvraag 3D-geprint om afval te verminderen en de lijmloze assemblage vergemakkelijkt recycling. “Breggz toewijding aan duurzaamheid, gecombineerd met hoogwaardige materialen en naleving van veiligheidsnormen, positioneert de Zohn-1 als een vooruitstrevend product dat luxe harmoniseert met milieubewustzijn”, concludeert Yanko Design.

    Breggz is een Nederlands audiomerk opgericht door Xander de Buisonjé, bekend van zijn carrière als zanger. Het bedrijf richt zich op de ontwikkeling van high-end, gepersonaliseerde audiotechnologie. De Zohn-1 is hun eerste product en positioneert Breggz als een luxemerk dat duurzaamheid en innovatie combineert.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous Article‘Apple blijft koploper in smartphonemarkt’
    Next Article AGON by AOC blijft wereldwijd marktleider in gaming-monitoren

    Related Posts

    Ook in 2026 weer Nederlandse handelsmissie naar technologiebeurs CES in Las Vegas

    16 oktober 2025

    Teufel introduceert draagbare hifi-speaker MOTIV XL

    24 september 2025

    Bijzonder: Lexon en Jeff Koons brengen iconisch kunstwerk als speaker en lamp op de markt

    26 augustus 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.