Close Menu
    woensdag 24 september
    Trending
    • ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
    • Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
    • Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering
    • Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit
    • Anker SOLIX introduceert slimme thuisbatterij die met je meegroeit
    • Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden
    • TPV Technology krijgt hoogste duurzaamheidsscore van EcoVadis
    • ‘ACM start campagne om misverstanden over wettelijke garantie aan te pakken’
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    BCC investeert in on- en offline service

    21 november 2016

    BCCMet ingang van 21 november 2016 kunnen klanten van BCC hun witgoed-aankopen tot 22 .00 uur (online) bestellen en de volgende dag laten bezorgen en installeren. Deze service is één uit een reeks van nieuwe en verbeterde services die BCC onlangs heeft gelanceerd.

     

    De wereld van consumentenelektronica wordt door het grote en brede aanbod en zich snel opvolgende innovaties steeds complexer. Veel consumenten oriënteren zich in eerste instantie op internet, maar vinden daar lang niet altijd het antwoord dat op hun persoonlijke situatie van toepassing is. BCC helpt daarom de consument in het oriëntatieproces met de service: Livechat. Hiermee brengt BCC de consument via bcc.nl direct in contact met de deskundige, gecertificeerde productspecialisten uit de 73 BCC-winkels. Op deze manier kan BCC de consument online van gedegen, persoonlijk advies voorzien.
    BCC was één al van de eerste elektronica-retailers met een eigen bezorg- en installatieservice voor witgoed en grote televisies. Vanaf 21 november kunnen klanten van BCC hun witgoedproducten tot 22.00 uur bestellen en deze de volgende dag laten bezorgen en installeren. Dit kon voorheen tot 15.00 uur. Naast next day delivery biedt BCC haar klanten ook de mogelijkheid om zelf de bezorg- en installatiedag te bepalen.

     

    Service-lat omhoog
    Afgelopen donderdag 17 november opende BCC, in aanwezigheid van de nieuwe algemeen directeur Herman Bramer en een delegatie vanuit de Raad van Bestuur van FNAC (de nieuwe eigenaar van BCC), als eerste retailer een gloednieuwe winkel in het nieuwe winkelcentrum Leidsenhage (straks Mall of The Netherlands) in Leidschendam. In deze vestiging wordt een pilot uitgerold waarbij live op de winkelvloer voor de klant op computerproducten besturingssystemen en programma’s worden geïnstalleerd, laptops worden geconfigureerd, etc.
    ‘Met de uitrol van deze diensten biedt BCC haar klanten zekerheid: zekerheid van de juiste keuze voor een product en zekerheid van snelle, goede en betrouwbare bezorging en waarbij we optimaal gebruikmaken van onze omnichannel mogelijkheden. BCC legt de service-lat in elektronicaland hiermee weer een stuk hoger’ aldus Bramer.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous Article​‘Meeste consumenten gaan niet minder naar winkels’
    Next Article Doekle Terpstra voorzitter UNETO-VNI

    Related Posts

    Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden

    16 september 2025

    ‘AI-assistenten bedreigen zichtbaarheid van retailers’

    5 september 2025

    Bol introduceert ‘digitale etalages’ voor merken via Branded Shelves

    5 september 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.