Close Menu
    zondag 21 december
    Trending
    • ‘Elektrische bedrijfswagens worden goedkoper, maar ondernemers blijven terughoudend’
    • ‘Gebruik van AI speelt centrale rol in kerstinkopen 2025, maar keuzestress blijft groot’
    • NFIR vernieuwt cyberdetectiedienst voor betere bescherming tegen digitale aanvallen
    • Nieuwe ‘AI-verkoper’ Ping adviseert klanten van GSMWEB.nl
    • Copaco breidt AV-assortiment uit met montageoplossingen van B-Tech AV Mounts
    • Trust behoudt gouden EcoVadis-status en breidt duurzaamheidsinspanningen verder uit
    • LG toont volledig transparante 4K OLED TV op MASTERS EXPO
    • EP:Tummers verkoopt als eerste Nederlandse retailer televisie met RGB MiniLED-technologie van Hisense
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Wordt het onderhand tijd voor de verkoop van e-bikes?

    6 april 2021

    Supermarkten Aldi en Lidl zijn van alle ‘essentiële’ winkels misschien wel het meest bedreven in de verkoop van non food. Tv’s, laptops en dvd-spelers komen regelmatig in de foldercommunicatie voorbij. Dat is voor onze branche buiten de lockdown altijd even slikken geweest. Nu is dat misschien wel dubbel zo zuur. Ook Albert Heijn en Kruidvat verkochten doodleuk batterijen en lampen, terwijl onze deuren gesloten moesten blijven. Is dat een opmaat om meer te experimenteren met branchevreemd?

    In de editie van ERM, die vandaag, 6 april, verschijnt gaan we in op de vraag of de elektroretailbranche zich meer meer moet richten op branchevreemde producten. Een citaat: “Branchevreemde producten tref je tegenwoordig overal aan. Dat deze omstandigheid je zeer doet als retailer, daar kan ik me iets bij voorstellen, maar tegelijkertijd zeg ik ook: jammeren en erover zeuren heeft geen zin. Wat is je eigen positie, wat kun je er zelf aan doen? De Coolblue’s van deze wereld hebben echt niet veel te zeuren hoor. Die doen het nog fantastisch.”

    Lees het volledige artikel in de april-editie van ERM. Nog geen abonnee? Kijk dan op deze pagina voor een aantrekkelijke aanbieding.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Opent in een nieuw venster) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail
    • Klik om af te drukken (Opent in een nieuw venster) Print
    Previous ArticleKijkshop weer failliet
    Next Article Slimmer, sneller en stiller lucht reinigen

    Related Posts

    ‘Elektrische bedrijfswagens worden goedkoper, maar ondernemers blijven terughoudend’

    19 december 2025

    Ook ShowStoppers keert weer terug tijdens technologiebeurs CES 2026

    27 november 2025

    faytech introduceert langwerpige schermen voor winkelcommunicatie

    19 november 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.