Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Winterse audioproducten van Skullcandy moeten skivakantie nog leuker maken

    25 december 2023

    Skullcandy introduceert een nieuwe collectie audioproducten. Het gaat om de speciale Acid Snow Camo serie, die bestaat uit favoriete modellen van Skullcandy fans, maar dan voorzien van een bijzondere look-and-feel én een nieuw product: de Kilo Speaker. 

    Audio-lifestylemerk Skullcandy viert dit jaar haar twintigjarige jubileum. Het merk dat in 2003 tijdens een snowboardsessie op de besneeuwde berg in Park City door boardsport fan Rick Alden werd bedacht en ontworpen, viert het jubileum met de nieuwe limited-edition Acid Snow Camo-collectie die de roots van het merk moet eren.

    lden’s droom was om producten op de markt te brengen, speciaal gericht voor muziekliefhebbers met een actieve levensstijl, waarin muziek en communicatie, zoals het aannemen van telefoontjes, gecombineerd kon worden. In 2003 bracht Skullcandy bijvoorbeeled de eerste gekleurde koptelefoons en oortjes op de markt. En eerder dit jaar kondigde het een samenwerking met snowboardfabrikant Burton aan.

    Kilo van Skullcandy

    De Acid Snow Camo-collectie is geïnspireerd op de ’90’s aesthetics en bestaat uit de Crusher ANC 2 Sensory Bass-koptelefoon, Dime 3 True Wireless-oordopjes en de nieuwe draadloze Kilo Bluetooth-luidspreker. Laatstgenoemde is dankzij zijn compacte design en handige haak vooral een draagbare gadget die met een adviesprijs 49,99 euro ook nog eens behoorlijk betaalbaar moet zijn.

    De collectie is verkrijgbaar via Skullcandy.eu en exclusief bij geselecteerde boardsportwinkels.

     

     

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleConsumentenbond sleept Samsung voor de rechter wegens verboden prijsafspraken
    Next Article Fairphone 5 krijgt foutloze score van iFixit

    Related Posts

    Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart

    13 november 2025

    Ook HelloTV start Black Friday-maand, met ‘laagsteprijsgarantie’

    4 november 2025

    Nieuwe aflevering OFED Talks: Duurzaam rijden

    31 oktober 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.