Skullcandy introduceert een nieuwe collectie audioproducten. Het gaat om de speciale Acid Snow Camo serie, die bestaat uit favoriete modellen van Skullcandy fans, maar dan voorzien van een bijzondere look-and-feel én een nieuw product: de Kilo Speaker.

Audio-lifestylemerk Skullcandy viert dit jaar haar twintigjarige jubileum. Het merk dat in 2003 tijdens een snowboardsessie op de besneeuwde berg in Park City door boardsport fan Rick Alden werd bedacht en ontworpen, viert het jubileum met de nieuwe limited-edition Acid Snow Camo-collectie die de roots van het merk moet eren.
lden’s droom was om producten op de markt te brengen, speciaal gericht voor muziekliefhebbers met een actieve levensstijl, waarin muziek en communicatie, zoals het aannemen van telefoontjes, gecombineerd kon worden. In 2003 bracht Skullcandy bijvoorbeeled de eerste gekleurde koptelefoons en oortjes op de markt. En eerder dit jaar kondigde het een samenwerking met snowboardfabrikant Burton aan.

De Acid Snow Camo-collectie is geïnspireerd op de ’90’s aesthetics en bestaat uit de Crusher ANC 2 Sensory Bass-koptelefoon, Dime 3 True Wireless-oordopjes en de nieuwe draadloze Kilo Bluetooth-luidspreker. Laatstgenoemde is dankzij zijn compacte design en handige haak vooral een draagbare gadget die met een adviesprijs 49,99 euro ook nog eens behoorlijk betaalbaar moet zijn.
De collectie is verkrijgbaar via Skullcandy.eu en exclusief bij geselecteerde boardsportwinkels.