Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Skullcandy zoekt het hogerop

    10 september 2019

    Skullcandy, bekend van de betaalbare hoofdtelefoons, kondigde op de IFA twee nieuwe modellen aan, waaronder de hoger gepositioneerde Crusher ANC,

    Zoals de naam al doet vermoeden. betreft dit een model dat is uitgerust met Active Noise Cancelling. Maar dat is niet het meest opmerkelijke. Deze hoofdtelefoon is uitgerust met technologie waarmee iedereen een ‘perfect gehoor’ kan krijgen.

    Dat werkt zo: via een app wordt geanalyseerd welke afwijkingen de gebruiker aan het gehoor heeft (iedereen heeft afwijkingen). Aan de hand van deze meting, die volgens Skullcandy die van een audicien overtreft, wordt de uitvoer van het geluid links en rechts zo aangepast dat de gebruiker de muziek precies zo hoort zoals deze is opgenomen. Volgens Skullcandy hoor je hierdoor dingen die je eerder niet hoorde.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleOpening IFA 2019 in teken afzwakkende economie en nieuwe technologie
    Next Article ‘Nog steeds onduidelijkheid onder consumenten over smart home’

    Related Posts

    Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart

    13 november 2025

    Ook HelloTV start Black Friday-maand, met ‘laagsteprijsgarantie’

    4 november 2025

    Nieuwe aflevering OFED Talks: Duurzaam rijden

    31 oktober 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.