Close Menu
    woensdag 24 september
    Trending
    • Teufel introduceert draagbare hifi-speaker MOTIV XL
    • ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
    • Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
    • Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering
    • Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit
    • Anker SOLIX introduceert slimme thuisbatterij die met je meegroeit
    • Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden
    • TPV Technology krijgt hoogste duurzaamheidsscore van EcoVadis
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Skullcandy gaat samenwerking aan met snowboardmerk Burton

    13 maart 2023

    Audiomerk Skullcandy gaat een samenwerking aan met Burton, een Amerikaanse producent van snowboards. Samen lanceren een serie limited edition producten, met een opvallend asymmetrisch design. De collectie bestaat onder meer uit een True Wireless-koptelefoon en twee typen draadloze oordopjes.

    Model met Skullcandy en Burton headphone

    De lijn producten is al op de markt, maar is nu voorzien van een opvallende saus, geïnspireerd door de ‘ontembare kracht van de natuur en de drang om grenzen te verleggen‘, aldus het persbericht van Skullcandy en Burton.

    Het gaat specifiek om de Crusher Evo, en de True Wireless-oordopjes Push Active en Mod. Elk model heeft een opvallend asymmetrisch ontwerp en ‘Naughty Nature’-kleuren van het hippe Burton.

    ‘Skullcandy in skilift ontstaan’ 

    De samenwerking zat er al langer aan te komen, zegt Derek Steiner, Director of Global Brand Partnerships bij Skullcandy. “Jake Burton Carpenter (de inmiddels overleden man achter Burton, red.) was meer dan vier decennia lang een belangrijke vernieuwer op het gebied van snowboarddesign en wilde met zijn werk zoveel mogelijk snowboarders in de skilift krijgen”, vertelt hij. “Skullcandy is in een van die skiliften ontstaan. Zonder Burton zou snowboarden niet zijn wat het vandaag de dag is – en Skullcandy waarschijnlijk ook niet.”

    Skullcandy Crusher Evo hoofdtelefoon met Burton Design
    Skullcandy Crusher Evo met Burton Design

    Het resulteert in gadgets met een bijzondere kleuren combinatie, waaronder bijvoorbeeld een perzikkleurige, roze een paarse cheetah-print in Naughty Nature-kleuren aan de ene kant, en olijfgroen aan de andere kant. Dit design is geïnspireerd op de ontwerpen van Burton voor de Rewind en Name Dropper snowboards en staat voor ‘de eindeloze energie van mensen die hun eigen weg durven te gaan’.

    De collectie is vooralsnog exclusief verkrijgbaar via Skullcandy.eu. Of de opvallende collectie ook zijn weg vindt in de retail is nog onduidelijk.

    Burton Rewind snowboard

     

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleNieuwe serie Sony BRAVIA XR televisies gepresenteerd
    Next Article TV-trends 2023: MZ2000-serie nieuwste vlaggenschip Panasonic

    Related Posts

    Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit

    17 september 2025

    Apple onthult iPhone 17 Air: dunste iPhone ooit staat naast vernieuwde Pro- en standaardmodellen

    10 september 2025

    Philips, Beko en Siemens in top duurzaamste bedrijven volgens TIME

    5 augustus 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.