Close Menu
    maandag 13 oktober
    Trending
    • Logitech lanceert opvolger van iconische muis
    • Bol introduceert vernieuwd Grote Speelgoedboek met doe-katern en interactieve app
    • Nuki brengt slim deurslot naar autodashboard met CarPlay-widget
    • Laatste dag van Amazon Prime Deal Dagen: koopjes eindigen vannacht
    • ‘Nederlandse huishoudens bewaren voor €44,5 miljoen aan recyclebare smartphones’
    • ‘Tegen 2030 wereldwijd 8,5 miljard nieuwe smartphones verkocht’
    • MediaMarkt komt terug met “Ik ben toch niet gek!” campagne in nieuw jasje
    • iBOOD viert 20-jarig jubileum met offline speurtocht naar waardevolle producten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    ‘Schermen in winkels hangen helpt niet’

    4 juni 2015

    02 iDesk Euronics-webversieRetailers rusten tevergeefs hun winkels uit met touchscreens en internetkiosken. Dit constateerde manager mobile Maurice Jongerius van bol.com dinsdag op het event E-commerce Live!. “Heb je daar ooit iemand aan zien staan om zijn adres in te tikken en iets te bestellen?”

     

    Bol.com beschikt in de vernieuwde XL-vestiging van zusterketen Albert Heijn in Eindhoven over een groot touchscreen, waardoor zijn volledige assortiment daar te verkrijgen is. “Ik steek de hand in eigen boezem, want wij doen er ook aan mee”, aldus Jongerius. “Maar ik geloof daar niet in.”

    De manager mobile van bol.com wijst erop dat Blokker onlangs nog groots aankondigde zijn winkels uit te rusten met internetkiosks. Het scherm dat klanten willen gebruiken zit volgens Jongerius echter in hun eigen broekzak. Instore schermen moeten deze devices inschakelen om persoonlijke interactie met klanten te bewerkstelligen, stelt hij. “Een winkel beschikt soms over één terminal, terwijl er honderd mensen met een smartphone in de winkel lopen.”

    Bron: RetailNews

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleLevi’s en Google maken slimme stof
    Next Article Expert nu ook in Oosterhout

    Related Posts

    Bol introduceert vernieuwd Grote Speelgoedboek met doe-katern en interactieve app

    9 oktober 2025

    Laatste dag van Amazon Prime Deal Dagen: koopjes eindigen vannacht

    8 oktober 2025

    iBOOD viert 20-jarig jubileum met offline speurtocht naar waardevolle producten

    2 oktober 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.