Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Nieuwe merkstrategie LG moet nieuw licht werpen op ‘Life’s good’

    18 april 2023

    Life’s good is de herkenbare pay-off van Zuid-Koreaanse fabrikant LG. Een nieuwe merkstrategie en visuele identiteit moet een nieuw licht werpen op de filosofie achter die tagline. De identiteit is frisser en ‘meer eigentijds’.

    LG heeft haar nieuwe merkstrategie uiteengezet in haar nieuwe Brand Communication Guidelines en deze gedeeld met medewerkers uit alle delen van de wereld. 

    Kern van deze strategie is dat LG invulling geeft aan haar missie om uit te groeien tot een iconisch merk dat wereldwijd geliefd is onder klanten, ongeacht generatie of nationaliteit en uiteindelijk een iconisch merk te worden, zo schrijft het in een persbericht. 

    Het nieuwe (bewegende) logo van LG

    In deze richtlijnen blijft LG trouw aan haar kernwaarden die zijn gericht op ietwat vage frases als ‘Uncompromising Customer Experience, ‘Human-centered Innovation’ en ‘Warmth to Power a Smile’.

    De slogan Life’s Good  blijft de rode draad van de boodschap waarmee het bedrijf klanten in staat stelt volop te genieten van ‘een betekenisvol leven en bijzondere momenten’ met behulp van LG-producten, -diensten en -communicatie. Het is daarnaast haar missie om te streven naar ‘Innovation for a Better Life’ en bij te dragen aan een beter leven en een betere toekomst voor de planeet.

     

     

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleCassettes Bob vaatwasser nog steeds niet te recyclen in Nederland
    Next Article Twee nominaties ETD Academy voor Dutch Interactive Awards 2023

    Related Posts

    Nieuwe eigenaar ERM

    10 november 2025

    Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten

    6 november 2025

    Amazon schrapt 14.000 kantoorbanen ‘om bureaucratie tegen te gaan’

    5 november 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.