Close Menu
    woensdag 24 september
    Trending
    • Teufel introduceert draagbare hifi-speaker MOTIV XL
    • ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
    • Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
    • Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering
    • Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit
    • Anker SOLIX introduceert slimme thuisbatterij die met je meegroeit
    • Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden
    • TPV Technology krijgt hoogste duurzaamheidsscore van EcoVadis
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Nieuwe commercial Lebara: ‘Data is data en bellen is bellen’

    21 maart 2024

    Telecomprovider Lebara lanceert een nieuwe campagne onder de noemer ‘data is data en bellen is bellen’. Het doel van deze campagne is om de Nederlandse consument wakker te schudden met de vraag: ‘waarom zou je de hoofdprijs betalen voor een identiek abonnement?’

    Lebara campagne

    Volgens Lebara betalen klanten bij de grote telecomaanbieders ‘veel te veel’ geld voor dezelfde diensten. Al helemaal omdat ze bij Lebara ook gewoon op het netwerk van KPN zitten. Daarbij claimt het merk een prima klantenservice te hebben.

    Om aan te tonen hoe ‘gek’ dit is, wordt in de campagne de vergelijking gemaakt met alledaagse producten, waar je logischerwijs ook niet de hoofdprijs voor betaalt. Bijvoorbeeld, een opblaasboot; daar betaal je toch niet de prijs van een privéjacht voor? Waarom betalen we dan wel te veel voor ons telefoonabonnement? Data is data en bellen is bellen.

    “Lebara is inmiddels de grootste zelfstandige mobiele aanbieder in Nederland, naast de drie grote telecomaanbieders. We doen niet onder in kwaliteit, maar wel in prijs. Met onze campagne willen we consumenten laten inzien dat Lebara kwaliteit biedt zonder de hoofdprijs te betalen”, aldus Eelco Gijze, commercieel directeur van Lebara. “De nieuwe campagne onderstreept waar Lebara voor staat: klanten helpen slimme keuzes te maken in mobiele telefonie, zodat ze alleen betalen voor wat ze nodig hebben.”

    Bekijk hier de nieuwe commercial, die inmiddels al op televisie te zien is:

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleNederlanders in 2023: 9 miljoen bestellingen geplaatst bij Chinese webshops
    Next Article Opmerkelijk: Hisense tv geleverd via hijskraan

    Related Posts

    ‘Apple mogelijk keerpunt voor markt opvouwbare smartphones’

    3 september 2025

    ‘iPhone verliest wereldwijd terrein: marktaandeel Apple zakt naar laagste punt in vijf jaar’

    27 augustus 2025

    Dit gaan we in 2026 uitgeven aan smartphones

    12 augustus 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.