Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Motorola officiële smartphonemerk FIFA Beach Soccer World Cup 2025

    26 mei 2025

    Motorola wordt het officiële smartphonemerk van het wereldkampioenschap strandvoetbal dat in 2025 plaatsvindt op de Seychellen. Het merk grijpt dit internationale sportevenement aan om zijn nieuwste toestel, de Edge 60 Pro, onder de aandacht te brengen bij een breed publiek.

    Motorola is de smartphonesponsor van het WK Beachvoetbal in 2025

    In het kader van de samenwerking organiseert Motorola een speciale marketingcampagne waarbij een groep influencers wordt ingevlogen naar de Seychellen. Zij zullen ter plekke verslag doen van het toernooi en beelden delen die volledig zijn vastgelegd met de Edge 60 Pro. Daarmee wil Motorola laten zien hoe technologie en sport elkaar kunnen versterken.

    Dit is alles meldt Harold de Kort, marketingmanager van Motorola, op LinkedIn.

    De Edge 60 Pro is het nieuwste topmodel van Motorola en valt op door zijn camerafuncties, snelheid en schermkwaliteit. Volgens het merk is het toestel bij uitstek geschikt om de energie en emoties van een evenement als het WK strandvoetbal vast te leggen.

    De samenwerking met FIFA geeft Motorola een opvallend podium in de sportwereld. Het toernooi trekt jaarlijks miljoenen kijkers wereldwijd, zowel online als via traditionele media. Motorola wil met deze campagne vooral jongeren bereiken en zijn imago als innovatief smartphonemerk versterken.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleMediaMarkt in Delft zet led-scherm uit na klachten omwonenden
    Next Article IKEA en Sonos stoppen definitief met gezamenlijke Symfonisk-speakers

    Related Posts

    Expert: Black Friday wordt Black Week en zelfs Black November

    3 november 2025

    Swappie: ‘Meerderheid Nederlanders probeert smartphonegebruik te beperken, maar volhouden lukt vaak niet’

    30 oktober 2025

    MediaMarkt komt terug met “Ik ben toch niet gek!” campagne in nieuw jasje

    3 oktober 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.