Close Menu
    vrijdag 3 oktober
    Trending
    • MediaMarkt komt terug met “Ik ben toch niet gek!” campagne in nieuw jasje
    • iBOOD viert 20-jarig jubileum met offline speurtocht naar waardevolle producten
    • Samsung wil AI een centrale rol geven in het dagelijks leven met ‘AI Home’
    • ‘Grote achterstand bij webshops voor invoering nieuwe toegankelijkheidswet’
    • Panasonic en tado° introduceren nieuwe functies voor efficiënter gebruik van warmtepompen
    • Teufel introduceert draagbare hifi-speaker MOTIV XL
    • ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
    • Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    MediaMarkt komt terug met “Ik ben toch niet gek!” campagne in nieuw jasje

    3 oktober 2025

    MediaMarkt haalt vanaf oktober de iconische slogan “Ik ben toch niet gek!” terug. De bekende pay-off, die jarenlang een belangrijk onderdeel was van de merkidentiteit, krijgt een eigentijdse update die aansluit bij de huidige tijdsgeest. De campagne is zichtbaar op alle kanalen en combineert herkenning met een frisse, moderne twist.

    Raymond Mesterom, Director Marketing van MediaMarkt Benelux: “We positioneren MediaMarkt opnieuw als de nuchtere, fysieke held in het digitale oerwoud. Want als het écht om een goede deal gaat, wil je het met eigen ogen zien, voelen en testen. Daarnaast wil je vragen kunnen stellen en gebruikmaken van diensten zoals bezorging en installatie. Daarom ga je naar MediaMarkt. Want je bent toch niet gek?”

    Comeback in drukste retailperiode

    De eerste campagne met de teruggekeerde slogan gaat op 6 oktober van start en wordt breed ingezet via tv, radio, social media en online. Ook in 2026 zal “Ik ben toch niet gek!” onderdeel blijven van de marketingstrategie, om zo consistentie en herkenning te versterken.

    Met het drukste kwartaal voor de deur – inclusief Black Friday en de feestdagen – speelt de timing van de campagne perfect in op de koopdrukte. Consumenten kunnen zich dus opmaken voor een golf aan acties en aanbiedingen.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleiBOOD viert 20-jarig jubileum met offline speurtocht naar waardevolle producten

    Related Posts

    Motorola officiële smartphonemerk FIFA Beach Soccer World Cup 2025

    26 mei 2025

    Gratis wassen met Coolblue Energie en Beko

    6 november 2024

    Adidas aan de haal met Samsung commercial

    28 maart 2023

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.