Close Menu
    zondag 21 december
    Trending
    • ‘Elektrische bedrijfswagens worden goedkoper, maar ondernemers blijven terughoudend’
    • ‘Gebruik van AI speelt centrale rol in kerstinkopen 2025, maar keuzestress blijft groot’
    • NFIR vernieuwt cyberdetectiedienst voor betere bescherming tegen digitale aanvallen
    • Nieuwe ‘AI-verkoper’ Ping adviseert klanten van GSMWEB.nl
    • Copaco breidt AV-assortiment uit met montageoplossingen van B-Tech AV Mounts
    • Trust behoudt gouden EcoVadis-status en breidt duurzaamheidsinspanningen verder uit
    • LG toont volledig transparante 4K OLED TV op MASTERS EXPO
    • EP:Tummers verkoopt als eerste Nederlandse retailer televisie met RGB MiniLED-technologie van Hisense
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Media Markt: ‘Winkels zijn een zegen’

    26 september 2016

    mediamarktDe online bruin- en witgoedomzet tikt inmiddels bijna 30% aan. O wee diegene met een rijkgevuld winkelnetwerk, bracht COO Dennis Hooijmans van Media Markt onlangs zelf naar voren op het event Shopping Today in Utrecht. “Een paar jaar geleden werd ons in de markt verstaan gegeven: al die winkels in dit internettijdperk, dat gaan jullie een hele hoop geld kosten. Toch is dat niet waar. Winkels zijn een zegen en zijn succesbepalend om een klantrelatie voor de toekomst op te bouwen.”

     

    Wat Media Markt wil, benadrukt Dennis Hooijmans, is iedere dag consumenten enthousiast maken door één en al plezier in deze branche te brengen. Winkels zijn essentieel onderdeel in de klantrelatie.

    Dennis Hooijmans beseft wel degelijk dat de bakens verzet moeten worden. Internet heeft het speelveld drastisch veranderd. Dat betekent, filosofeert Hooijmans hardop, dat de retailformule zich dient te veranderen. Media Markt wil zich laten gelden in de nieuwe online wereld zonder respect te verliezen voor zijn oude, fysieke roots.

    Meer op Shopper Marketing Update

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Opent in een nieuw venster) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail
    • Klik om af te drukken (Opent in een nieuw venster) Print
    Previous ArticleNajaarseditie Hong Kong Electronics Fair
    Next Article Retail wordt beheerst door zes macrotrends

    Related Posts

    NFIR vernieuwt cyberdetectiedienst voor betere bescherming tegen digitale aanvallen

    17 december 2025

    Vergelijkingssite BesteProduct.nl offline

    9 december 2025

    Kieskeurig.nl introduceert nieuw ‘Uitgelicht’-blok voor ‘betere zichtbaarheid van testproducten en prijsdalers’

    25 november 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.