Loewe slaat een nieuwe weg in op het gebied van marketing en heeft voor het eerst sinds de oprichting een exclusieve merkambassadeur. Dit is meteen iemand van formaat: de top-voetballer Kylian Mbappé. Hij gaat Loewe wereldwijd vertegenwoordigen als ‘brand ambassador’.
Dit houdt in dat hij het bedrijf begeleidt bij de wereldwijde lancering van nieuwe productoplossingen en ondersteunt bij de gezamenlijke verdere ontwikkeling van het merk Loewe, dat inmiddels 100 jaar bestaat.
Kylian Mbappé licht zijn samenwerking met Loewe toe: “Ik vind het geweldig om samen te werken met Loewe, een eeuwenoud Duits high-end technologiemerk, om een buitengewone nieuwe productlijn te lanceren. Stay tuned!”
Aslan Khabliev, CEO Loewe Technology GmbH, licht de nieuwe exclusieve samenwerking toe: “We zijn verheugd om Kylian Mbappé aan te kondigen als onze allereerste merkambassadeur. We zijn ervan overtuigd dat onze waarden nauw aansluiten bij die van Kylian Mbappé. We zijn er dan ook ongelooflijk trots op dat hij samen met ons op weg gaat om het merk Loewe verder te ontwikkelen.”
Loewe Technology GmbH is in 2023 begonnen met het aanzienlijk vergroten van de zichtbaarheid van het merk Loewe. Dit wordt in 2024 voortgezet met verschillende opvallende ontwikkelingen.