Close Menu
    zaterdag 20 december
    Trending
    • ‘Elektrische bedrijfswagens worden goedkoper, maar ondernemers blijven terughoudend’
    • ‘Gebruik van AI speelt centrale rol in kerstinkopen 2025, maar keuzestress blijft groot’
    • NFIR vernieuwt cyberdetectiedienst voor betere bescherming tegen digitale aanvallen
    • Nieuwe ‘AI-verkoper’ Ping adviseert klanten van GSMWEB.nl
    • Copaco breidt AV-assortiment uit met montageoplossingen van B-Tech AV Mounts
    • Trust behoudt gouden EcoVadis-status en breidt duurzaamheidsinspanningen verder uit
    • LG toont volledig transparante 4K OLED TV op MASTERS EXPO
    • EP:Tummers verkoopt als eerste Nederlandse retailer televisie met RGB MiniLED-technologie van Hisense
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    ‘Lieve, dappere Nederlander…’ campagne van Techniek Nederland

    7 april 2020

    Zorgen zijn in deze zware tijd begrijpelijk. Maar op de ondernemers en werknemers in de technieksector kun je altijd rekenen. Met die boodschap steekt Techniek Nederland de komende tijd de Nederlandse bevolking (én onze mannen en vrouwen in de techniek) een hart onder de riem. De commercial van 30 seconden is de komende tijd te zien op NPO 1, 2 en 3 en te horen op de radiozenders van de publieke omroep. De radiocommercial is ook te beluisteren op BNR Nieuwsradio.

    Techniek Nederland kan de commercial uitzenden dankzij een uniek aanbod van STER. De verkooporganisatie van de publieke omroep biedt gratis zendtijd aan brancheorganisaties om tijdens de coronacrisis met hun achterban én het Nederlandse publiek te communiceren. Een prima initiatief, waar Techniek Nederland dankbaar gebruik van maakt. De komende dagen is de commercial van Techniek Nederland waarschijnlijk al te zien en te horen in de reclameblokken op de publieke tv én radio.

    De campagne laat het maatschappelijk belang zien van techniek. Juist nu, in moeilijke tijden, heeft de technieksector een essentiële rol. De zorg en transport hebben ons nodig om hun cruciale werk te kunnen doen. Dat geldt ook voor de talloze Nederlanders die nu thuis werken. Zij zijn afhankelijk van verwarming en een goede wifi-verbinding én van de smartphones en laptops van onze elektrotechnische detailhandel.

    https://www.youtube.com/watch?v=910M9dFAsIw

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Opent in een nieuw venster) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail
    • Klik om af te drukken (Opent in een nieuw venster) Print
    Previous ArticleComServe breidt uit met reparaties bruin- en witgoed
    Next Article Duurzame verpakking Samsung krijgt tweede leven

    Related Posts

    Ook ShowStoppers keert weer terug tijdens technologiebeurs CES 2026

    27 november 2025

    Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart

    13 november 2025

    Voormalige Blokker-franchisers starten eigen winkelketen onder naam Allesz

    6 november 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.