Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Landelijke campagne voor open winkels

    12 januari 2022

    Met een landelijke campagne lanceren de branches van INretail,Vakcentrum en RND vandaag de boodschap ‘open winkels, daar worden we samen blij van’. In een persbericht wordt gemeld: ‘Momenteel zijn 56.000 winkels gesloten. Iedereen wil dat dit zo snel mogelijk ophoudt zodat winkels weer open kunnen en mensen de draad van het normale leven weer kunnen oppakken.’

    Het persbericht vervolgt: ‘Iedereen wil weer terug naar het normale leven. Consumenten willen zelf weer de regie hebben over waar en wanneer ze de aankopen doen in Nederland.

    In aanloop naar de persconferentie vrijdag aanstaande doen winkels massaal mee met de campagne en de oproep dat ze op 14 januari weer veilig open kunnen. Met posters op winkelruiten en onder meer berichten op hun social media laten de ondernemers aan Nederland weten dat ze er klaar voor zijn weer bezoekers te ontvangen.

    Veiligheid staat voorop en met afstand houden, mondkapjes en de gebruikelijke hygiënemaatregelen kan iedereen weer terug naar het normale leven met open winkels. Het is onderdeel van het plan dat aan het kabinet is aangeboden en past in een scenario waarin we met corona moeten leren leven zonder telkens in een lockdown te belanden. Als de situatie er om vraagt, kan met een maximering van het aantal bezoekers per winkel gewerkt worden.’

     

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleDankzij Samsung en IBM kan accu straks veel langer meegaan
    Next Article CameraNu.nl overgenomen door European Imaging Group

    Related Posts

    WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact

    11 november 2025

    Shein opent eerste fysieke winkel, en er zijn meer in aantocht

    5 november 2025

    Expert: Black Friday wordt Black Week en zelfs Black November

    3 november 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.