Close Menu
    donderdag 27 november
    Trending
    • Ook ShowStoppers keert weer terug tijdens technologiebeurs CES 2026
    • ‘Consumenten geven deze feestdagen minder uit, inzet op aanbiedingen en digitale hulpmiddelen neemt toe’
    • Kieskeurig.nl introduceert nieuw ‘Uitgelicht’-blok voor ‘betere zichtbaarheid van testproducten en prijsdalers’
    • Marktplaats introduceert AI-functie voor sneller plaatsen van advertenties via app
    • Jabra komt met Scheduler voor beheer van vergaderruimtes
    • faytech introduceert langwerpige schermen voor winkelcommunicatie
    • Frenkie de Jong nieuw gezicht van Philips Ambilight TV
    • Pop-upwinkel voor verloren pakketten keert terug in Hoog Catharijne
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Kieskeurig.nl introduceert nieuw ‘Uitgelicht’-blok voor ‘betere zichtbaarheid van testproducten en prijsdalers’

    25 november 2025

    Kieskeurig.nl heeft een nieuw element toegevoegd aan zijn productoverzichten: het zogenoemde ‘Uitgelicht’-blok. Hierin worden voortaan recent geteste producten, winnaars van de Best Reviewed-awards en opvallende prijsdalingen prominenter getoond. De aanpassing is sinds deze maand zichtbaar op de zogenoemde listingpagina’s van het platform, zo meldt het op LinkedIn.

     

    Kieskeurig en de uitgelicht-sectie.

    Het nieuwe blok vervangt de bestaande aanjaagpositie van Review.nl, het consumentenplatform dat onafhankelijke producttests en gebruikersreviews bundelt. De site, die nauw samenwerkt met Kieskeurig, stond sinds 2020 bovenaan de filtersectie.

    Die plek bleek in de beginjaren goed voor een gemiddelde stijging van 350 procent in clickshare bij producten die door testpanels beoordeeld waren. Volgens de initiatiefnemers converteert deze groep nog altijd sterk bij retailpartners, wat reden was voor verdere optimalisatie.

    Dynamisch blok

    In plaats van een vaste promotiepositie wordt er nu gewerkt met een dynamisch blok waarin op basis van data selectie plaatsvindt. Daarbij wordt gekeken naar de actualiteit van reviews, de populariteit van producten en opvallende prijsontwikkelingen. Volgens Kieskeurig.nl biedt dit de consument een overzichtelijker aanbod van relevante producten, terwijl aangesloten retailers profiteren van hogere zichtbaarheid van hun aanbod.

    De verwachting is dat de wijziging leidt tot een stijging in zowel clickshare als click-through-rate (CTR). De resultaten van het nieuwe blok zullen worden gebruikt om toekomstige modellen verder te verbeteren en nieuwe vormen van performance-gericht adverteren te testen op het platform.

    Met deze stap wil Kieskeurig.nl blijven inzetten op datagedreven optimalisatie van gebruikerservaring en conversie voor retailers.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleMarktplaats introduceert AI-functie voor sneller plaatsen van advertenties via app
    Next Article ‘Consumenten geven deze feestdagen minder uit, inzet op aanbiedingen en digitale hulpmiddelen neemt toe’

    Related Posts

    Marktplaats introduceert AI-functie voor sneller plaatsen van advertenties via app

    24 november 2025

    Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart

    13 november 2025

    Shein opent eerste fysieke winkel, en er zijn meer in aantocht

    5 november 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.