Close Menu
    woensdag 24 september
    Trending
    • Teufel introduceert draagbare hifi-speaker MOTIV XL
    • ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
    • Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
    • Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering
    • Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit
    • Anker SOLIX introduceert slimme thuisbatterij die met je meegroeit
    • Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden
    • TPV Technology krijgt hoogste duurzaamheidsscore van EcoVadis
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Kärcher’s Mission: Impossible

    6 juni 2018

    Ter ere van de première van de film“Mission: Impossible – Fallout” voert Kärcher de grootste internationale campagne ooit in zijn geschiedenis. Wereldwijd nemen alle landen waar Kärcher gevestigd is hieraan deel. In Nederland wordt fors ingezet op een online campagne met onder meer video’s op bekende platformen als NPO Start en RTL XL. Als climax is er de exclusieve Kärcher Mission: Impossible dag op 4 augustus.

     

    Met de campagne “Make impossible cleaning possible”  speelt Kärcher in op de reinigingsmissies die, zowel binnen het huishouden als ook op de werkvloer, vaak beginnen met de vraag ‘hoe krijg ik dit nu weer schoon?’ Denk maar eens aan het verwijderen van kalkaanslag op de kranen of het schoonhouden van de natuurstenen tegelvloer binnen het huishouden. Op de werkvloer kunt u denken aan het verwijderen van bandensporen of kauwgom. Voor al deze bijna onmogelijke reinigingsmissies biedt Kärcher de juiste reinigingsoplossing.

    De link tussen Kärcher en de nieuwste Mission: Impossible Fallout film is daarom snel te leggen. De campagne loopt in juni, juli en een deel van augustus en zal zowel de Home & Garden als de Professional divisie ondersteunen.

     

    Beleef je eigen Mission: Impossible tijdens de Kärcher Mission: Impossible dag
    Op 4 augustus 2018, net na de bioscooprelease van de film, organiseert Kärcher Nederland een exclusieve Kärcher Mission: Impossible dag. Wie deze dag vol spectaculaire stunts wil meemaken en zich voor een dag hoofdrolspeler in de film wil wanen, krijgt de kans om kaarten te winnen. Meer informatie over deze exclusieve dag is te vinden op www.karcher.nl/nl/mission.

     

    Acties voor professionele en consumentenproducten
    Zowel consumenten als professionele gebruikers genieten tussen 1 juni en 2 augustus 2018  – bij aankoop vanaf een bepaald bedrag –  van leuke acties.

     

    Wie gaat voor het assortiment Home & Garden, ontvangt een Mission: Impossible – Fallout giftbox met daarin een bioscoopkaartje voor de 3D voorstelling en een multi-tool. “Groot voordeel van de samenwerking met Paramount Pictures Corporation is dat de film landelijk in alle bioscopen in 3D draait en dat de kaarten bij alle deelnemende bioscoopketens inwisselbaar zijn” aldus Kenneth Wagtmans, Marketeer Home & Garden.

     

    Binnen het assortiment professionele Kärcher producten, reinigingsmiddelen of toebehoren levert een aankoop 2 giftboxen op.  Wie zich daarnaast ook registreert, maakt nog kans om met 4 collega’s deel te nemen aan de Kärcher Mission: Impossible dag op 4 augustus. Registreren kan via de website en social media kanalen van Kärcher.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleWhirlpool Nederland verhuist
    Next Article Expert sluit succesvol boekjaar 2017 af

    Related Posts

    Motorola officiële smartphonemerk FIFA Beach Soccer World Cup 2025

    26 mei 2025

    Amazon.nl start vandaag met Amazon Lente Deals: kortingen tot 35 procent

    25 maart 2025

    Amazon Prime Day begint vandaag

    16 juli 2024

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.