De IFA-organisatie wil graag de mening van haar bezoekers horen over de toekomst van de elektronicabeurs. Na de viering van hun 100-jarig bestaan wil IFA onderzoeken hoe ze bezoekers nog beter van dienst kan zijn, ook buiten de beurs om.

Via een korte enquête wil de organisatie inzicht krijgen in wat bezoekers belangrijk vinden, zoals netwerkmogelijkheden, leermogelijkheden en het ontdekken van nieuwe producten en diensten.
Deze feedback zal worden gebruikt om de IFA-ervaring in 2025 te verbeteren en nieuwe diensten te ontwikkelen. Denk hierbij aan digitale producten, gerichte netwerkmogelijkheden en evenementen die het hele jaar door plaatsvinden.
De enquête duurt ongeveer 7 minuten om in te vullen. Als bedankje voor deelname maken alle respondenten kans op één van de drie cadeaubonnen ter waarde van €200. Om de anonimiteit te waarborgen, wordt de enquête uitgevoerd door het onafhankelijke marktonderzoeksbureau Fusion Insight & Strategy. Persoonlijke gegevens worden niet verzameld.