Close Menu
    donderdag 2 oktober
    Trending
    • iBOOD viert 20-jarig jubileum met offline speurtocht naar waardevolle producten
    • Samsung wil AI een centrale rol geven in het dagelijks leven met ‘AI Home’
    • ‘Grote achterstand bij webshops voor invoering nieuwe toegankelijkheidswet’
    • Panasonic en tado° introduceren nieuwe functies voor efficiënter gebruik van warmtepompen
    • Teufel introduceert draagbare hifi-speaker MOTIV XL
    • ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
    • Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
    • Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    iBOOD viert 20-jarig jubileum met offline speurtocht naar waardevolle producten

    2 oktober 2025

    E-tailer iBOOD viert zijn twintigjarig jubileum in oktober met een bijzondere actie waarbij het e-commerceplatform elke vrijdag een waardevol product verstopt in een Nederlandse stad. Consumenten kunnen via hints op Instagram en Facebook ontdekken waar het artikel ligt en wie het als eerste vindt, mag het houden. Met deze zogenoemde IRL (In Real Life) HUNT wil iBOOD zijn online community ook offline betrekken bij het jubileum. Dat meldt het bedrijf in een persbericht.

    Een man met Airpods Pro
    Tijdens de eerste iBOOD Hunt kun je Airpods Pro winnen in Amsterdam. Beeld: persbericht.

    De eerste IRL HUNT vindt morgen plaats in Amsterdam, waar deelnemers op zoek kunnen naar een paar Apple AirPods Pro. In de daaropvolgende weken wordt de actie herhaald in onder andere Utrecht en opnieuw Amsterdam. iBOOD houdt de meeste prijzen nog geheim om de spanning erin te houden, maar geeft telkens vooraf hints over de locatie en het te vinden product.

    De actie is geïnspireerd op de bestaande online iBOOD Hunt, waarbij honderden deals tegelijk live gaan en gebruikers snel moeten handelen om een aanbieding te bemachtigen. De IRL-variant verplaatst die digitale jacht naar de fysieke wereld, waarmee iBOOD zijn betrokken community op een nieuwe manier wil aanspreken.

    Sinds de lancering in 2005 is iBOOD uitgegroeid tot de grootste dealsite van Nederland. Het platform introduceerde destijds als eerste in Europa het concept van de ‘dagdeal’, waarbij dagelijks één A-merkproduct tegen de laagste prijs werd aangeboden. Inmiddels biedt iBOOD dagelijks tientallen deals aan, met kortingen die variëren van minimaal 20% tot soms wel 70% ten opzichte van de adviesprijs.

    De community speelt een centrale rol in het succes van iBOOD. Via het forum delen gebruikers hun ervaringen en stellen zij vragen aan productexperts. Klanten hebben het platform inmiddels vijftien keer uitgeroepen tot ‘Website van het Jaar’ in de categorie Voordeel.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleSamsung wil AI een centrale rol geven in het dagelijks leven met ‘AI Home’

    Related Posts

    ‘Grote achterstand bij webshops voor invoering nieuwe toegankelijkheidswet’

    30 september 2025

    Bol introduceert ‘digitale etalages’ voor merken via Branded Shelves

    5 september 2025

    Webwinkel Vakdagen keren op 2 en 3 april terug naar Jaarbeurs Utrecht

    26 maart 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.