Consumentenelektronicafabrikant Hisense is een partnerschap aangegaan met FC STRAAT, een online en offline voetbalplatform van straatvoetballer en presentator Soufiane Touzani. Het doel van de samenwerking is om jongeren in beweging krijgen met de oproep: Via Watchtime Naar Playtime.
Touzani weet als geen ander de jeugd via ‘het beeldscherm’ te bereiken, staat er bij de omschrijving van bovenstaande video. Het partnerschap met televisiemerk Hisense is dan ook een logische uitkomst, wordt gesteld.
Hisense is al sponsor van het Europees kampioenschap, daar komt FC Straat nu bij. Dat heeft natuurlijk ook met het EK te maken, al heeft baltovenaar Touzani nog geen zweetband om… De missie van de man is om elke voetballer van FC STRAAT beter te maken. Dat betekent niet meteen dat iedereen prof wordt, maar je mag dromen en vooral plezier hebben, zo valt er te lezen op haar site. “Samen gaan we proberen om zover mogelijk te komen!”
Meer is er over de samenwerking nog niet bekend.