Close Menu
    maandag 20 oktober
    Trending
    • CES Unveiled Europe keert terug naar Amsterdam ‘met focus op innovatie en samenwerking’
    • Ook in 2026 weer Nederlandse handelsmissie naar technologiebeurs CES in Las Vegas
    • Brekr introduceert longtail e-bike L250 ‘voor stedelijk vervoer’
    • MediaMarkt biedt same day delivery nu ook in Rotterdam en Dordrecht aan
    • ‘iPhone Air onderstreept wereldwijde trend naar ultradunne smartphones’
    • Logitech lanceert opvolger van iconische muis
    • Bol introduceert vernieuwd Grote Speelgoedboek met doe-katern en interactieve app
    • Nuki brengt slim deurslot naar autodashboard met CarPlay-widget
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Hisense sponsort Europees kampioenschap voetbal 2024

    3 september 2023

    Wellicht kunnen we het aankomende jaar weer een hoop reclames met ex-topvoetballers Rafael van der Vaart in de hoofdrol verwachten, want Hisense heeft haar sponsorship met de UEFA verlengt tot en met EURO2024. Dat liet de Aziatische fabrikant van onder meer tv’s en wasmachines weten tijdens haar Keynote op IFA 2023.

    Hisense billboard

    Sportmarketing moet een belangrijk element in de groei van Hisense zijn voor het opbouwen van wereldwijde naamsbekendheid. Volgens de fabrikant hebben sponsoring en de associatie met toernooien afgelopen vijf jaar daaraan aanzienlijk bijgedragen:  een toename van 25 procentpunten in overzeese naamsbekendheid alleen al.

    “Hisense is op deze manier in staat om in contact te komen met consumenten over de hele wereld door middel van onze sportsponsoring, dit is een geweldige manier om vertrouwen op te bouwen in ons merk”,  zei Fisher Yu, President van Hisense Group dan ook in zijn keynote op IFA.

    De fabrikant zegt tot slot in UEFA een gelijke te hebben gevonden als het gaat om duurzaamheid. “Van energiebesparende Laser TV tot wereldwijde milieubeschermingsinitiatieven, Hisense investeert in innovatie en het leveren van groenere producten aan consumenten voor een duurzamer leven”, aldus Hisense.

    In 2021 was Hisense ook al sponsor van het EK::

     

     

     

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleWertgarantie op IFA 2023
    Next Article Wereldwijde lancering AI-gestuurde Samsung Food op IFA 2023

    Related Posts

    CES Unveiled Europe keert terug naar Amsterdam ‘met focus op innovatie en samenwerking’

    20 oktober 2025

    Brekr introduceert longtail e-bike L250 ‘voor stedelijk vervoer’

    15 oktober 2025

    Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit

    17 september 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.