Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Fans kiezen ontwerp voor nieuwe Audio-Technica hoofdtelefoon

    14 oktober 2024

    Audiomerk Audio-Technica heeft de nieuwste speciale editie van zijn ATH-M50x hoofdtelefoons gelanceerd. Deze speciale ‘LAB-editie’ is bijzonder omdat het ontwerp volledig door fans van het merk is gekozen. Sinds 2020 hebben klanten inspraak in de jaarlijkse Special Editions, waarbij ze kunnen stemmen op hun favoriete ontwerp.
    Foto van de ATH-M50x LAB. De hoofdtelefoon ligt op tafel.

    In januari 2024 introduceerde Audio-Technica een website waar fans hun eigen kleurontwerpen voor de hoofdtelefoons konden inzenden. Deelnemers hadden de vrijheid om kleuren te kiezen voor elk onderdeel van de hoofdtelefoon, wat leidde tot duizenden unieke ontwerpen. Uiteindelijk werden drie finalisten geselecteerd door een panel van experts, waarna fans kozen voor een opvallende combinatie van blauw, oranje en grijs, ontworpen door de Boliviaanse dj Sergio Gamarra.

    Gamarra verklaarde dat blauw in zijn ontwerp staat voor vertrouwen, oranje voor energie en creativiteit, en grijs voor verfijning en moderniteit. Deze kleurencombinatie is bedoeld om zowel de kwaliteit van de hoofdtelefoon als de emoties die muziek oproept te weerspiegelen.

    De ATH-M50xLAB en de draadloze ATH-M50xBT2LAB zijn inmiddels verkrijgbaar. Het is de eerste keer dat een speciale editie van Audio-Technica volledig door fans is ontworpen, wat dit model tot ‘het meest interactieve’ maakt dat het bedrijf ooit heeft uitgebracht. De adviesprijs: de ATH-M50xLAB kost €189 en de ATH-M50xBT2LAB gaat weg voor €219.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleNieuwe CEO Beko Benelux
    Next Article Bijzondere serie accessoires voor Apple-gebruikers

    Related Posts

    Teufel introduceert draagbare hifi-speaker MOTIV XL

    24 september 2025

    Bijzonder: Lexon en Jeff Koons brengen iconisch kunstwerk als speaker en lamp op de markt

    26 augustus 2025

    Teufel brengt nieuwe Ultima 40 Active 3-speakers op de markt

    24 juli 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.