Close Menu
    woensdag 22 oktober
    Trending
    • Samsung aanwezig op CES met ‘grootste stand ooit’
    • CES Unveiled Europe keert terug naar Amsterdam ‘met focus op innovatie en samenwerking’
    • Ook in 2026 weer Nederlandse handelsmissie naar technologiebeurs CES in Las Vegas
    • Brekr introduceert longtail e-bike L250 ‘voor stedelijk vervoer’
    • MediaMarkt biedt same day delivery nu ook in Rotterdam en Dordrecht aan
    • ‘iPhone Air onderstreept wereldwijde trend naar ultradunne smartphones’
    • Logitech lanceert opvolger van iconische muis
    • Bol introduceert vernieuwd Grote Speelgoedboek met doe-katern en interactieve app
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    EP: groeit verder met nieuwe winkel in Made

    1 mei 2023

    Winkel Gebr. Van Dijk, al ruim 68 jaar een begrip in de plaats Made, is per 1 mei overgenomen door EP:Jan Verdaas uit Oudenbosch onder de naam EP:Made. Vanwege het gebrek aan opvolging waren de eigenaren van Gebr. Van Dijk op zoek naar een goede overnamepartij die ze uiteindelijk gevonden hebben in EP:Jan Verdaas.

    De EP:Formule is in Nederland nog lang niet uitgegroeid. Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland, zegt dat op korte termijn in het zuiden van het land nog een nieuwe EP:-winkel wordt geopend.

    “Onze bekendheid neemt toe. Ook online. We investeren meer en meer in (online) marketing. Onlangs introduceerden we onze nieuwe communicatiecampagne incl. nieuwe pay-off. Ook onze look & feel is in een modern jasje gestoken.”

    EP: denkt met je mee
    De pay-off ‘EP: denkt met je mee’ werd onlangs geïntroduceerd als merkbelofte. Het is echter meer dan alleen een pay-off, het is een manier van werken, stelt de organisatie. De retailformule is er sterk van overtuigd dat goed luisteren naar de wensen en behoeften van de klant leidt tot een sterke relatie die verder gaat dan alleen verkopen.

    ”Als EP:Franchisenemer ga je zelf aan de slag, maar je kunt te allen tijde terugvallen op onze in-house kennis op het gebied van marketing, inkoop, finance etc. Wij denken graag met de ondernemer mee zoals de ondernemer ook met haar/zijn klanten meedenkt. ”, aldus van Tent.

     

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleWinst Samsung eerste kwartaal flink gekelderd
    Next Article ‘Hogere omzet Amazon door inzet AI’

    Related Posts

    Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden

    16 september 2025

    ‘AI-assistenten bedreigen zichtbaarheid van retailers’

    5 september 2025

    Mediamarkt deels over naar JD.com

    1 augustus 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.