Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    ElectronicPartner Nederland: nieuw partnership met DHL

    9 oktober 2020

    EP: en DHL aan samenwerking aanElectronicPartner Nederland BV is een partnerovereenkomst aangegaan met DHL. Deze strategische samenwerking is een gevolg van de toename in online bestellingen. Met deze samenwerking wil ElectronicPartner Nederland extra traffic in de winkels genereren voor haar aangesloten ondernemers en tegelijkertijd gemak bieden doordat de ondernemers hun eigen zendingen kunnen versturen.

    “De huidige retailmarkt vraagt om een andere aanpak. De rol van een fysieke winkel is namelijk veranderd. De consument bezoekt deze niet alleen meer voor een koopervaring, maar steeds meer voor gemak. Waar voorheen de focus op een aantal specifieke diensten lag, zien we dat dit dienstenpakket in de loop der jaren steeds verder is uitgebreid, bijvoorbeeld met de komst van inlever- en afhaalpunten. Elk pakket brengt een (extra) klant over de winkelvloer. En een extra klant, betekent extra omzet. Een win-win voor iedereen.”, vertelt Eric Weber, Commercieel Manager bij ElectronicPartner Nederland.

    Voor consumenten in Nederland is DHL een bekende en vertrouwde partij. Voor ElectronicPartner Nederland was dit een belangrijk argument om een overeenkomst met deze partij af te sluiten. Ook Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland, erkent de toegevoegde waarde van deze samenwerking: “Wij willen voor onze ondernemers een solide, maar vooral toekomstbestendige basis creëren. Het retaillandschap van nu vraagt om initiatieven die bijdragen aan deze toekomstbestendigheid. Wij geloven in dit partnerschap en zijn trots om onze naam te verbinden aan een ijzersterk merk als DHL.”

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleCovid brengt Smart Home in stroomversnelling
    Next Article Inventum neemt Carmen over

    Related Posts

    Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart

    13 november 2025

    Ook HelloTV start Black Friday-maand, met ‘laagsteprijsgarantie’

    4 november 2025

    Nieuwe aflevering OFED Talks: Duurzaam rijden

    31 oktober 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.