Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Electro World vertelt in nieuwe campagne waar het om draait

    7 april 2023

    Het gaat goed met Electro World. Een mooi moment voor een aangescherpte positionering en nieuwe campagne. De meerjarige campagne, ontwikkeld door Persuade, trapt op 20 maart af.

    “Electro World is de elektronicawinkel in de buurt die de klant echt ontzorgt”, meldt de organisatie in een persbericht. “Iets dat juist in deze tijd relevanter is dan ooit. Want het aanbod aan elektrische apparaten blijft groeien en wordt steeds complexer. En mensen hebben meer dan ooit behoefte aan persoonlijk advies en service op maat.”

    Volgens Karin de Jong, Head of Marketing & E-Commerce bij United Retail, begint het bij Electro World niet bij het apparaat, maar bij de klant. “Met meer dan 140 winkels en 200 servicemonteurs zitten we letterlijk dichtbij de klant. Waar loop je gewoon even naar binnen voor een specifieke elektronicavraag? Waar kennen ze je ook echt en komen ze ook bij je thuis kijken hoe het zit? Onze ondernemers kennen veel klanten persoonlijk. Alles draait bij ons om één ding. Dat is die klantvraag, wat de klant echt nodig heeft. Een echte oplossing op maat. Soms is laten repareren een beter antwoord dan een nieuw apparaat. Voordeliger en duurzamer bovendien.’

    Een visual uit de campagne

    Die persoonlijke aandacht komt terug in de hele campagne. Michiel Rijshouwer, creatief directeur van Persuade: “Electro World is nou écht een voorbeeld van een formule die het heel goed doet, maar daar best bescheiden over is. In de campagne gaan we heel Nederland vertellen waar Electro World goed in is. Met nadruk op de services en het ontzorgen van klanten. De kern is dat ze hun klanten nog kennen. Simpelweg omdat ze in de buurt zitten. En dat zien we terug in onze nieuwe serie tv-commercials en video’s. Die spelen zich letterlijk af bij een klant die precies naast een vestiging van Electro World woont. En voor iedere elektronica vraag makkelijk even binnenloopt bij ‘de buren’. Alles komt samen in het nieuwe merkthema Electro World. Draait om jou.”

    Bekijk hieronder de eerste nieuwe commercial.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleDraadloos toetsenbord Trust met drie apparaten tegelijk te koppelen
    Next Article ‘Verminderde batterij grootste reden tot aanschaf nieuwe telefoon’

    Related Posts

    WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact

    11 november 2025

    Shein opent eerste fysieke winkel, en er zijn meer in aantocht

    5 november 2025

    Expert: Black Friday wordt Black Week en zelfs Black November

    3 november 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.