Voetbalclub Feyenoord heeft in samenwerking met kledingmerk Castore haar nieuwe thuisshirt voor het aankomend seizoen gepresenteerd. Prominent op de borst prijkt Mediamarkt, dat onlangs een 3-jarig sponsorcontract met de Rotterdammers afsloot. Het shirt kan worden bestempeld als klassiek, met de traditionele rode en witte banen als basis. Het logo van Mediamarkt is zwart.
Naast branding op het thuisshirt, staat het logo van Mediamarkt ook op de trainingskleding voor Europese wedstrijden, de achterkant van de shirts van Feyenoord Vrouwen 1 en op de voorkant van alle jeugdelftallen van Feyenoord Academy.
“Zoals we in mei al aankondigden, zijn wij heel blij om als hoofdpartner verbonden te zijn aan een club met zo’n rijke historie en gepassioneerde achterban als Feyenoord”, zegt Remko Rijnders, CEO van Mediamarkt Benelux in een persbericht. “Nu ons logo op het shirt staat, komt het partnership voor het eerst ook echt tot leven, daar zijn we natuurlijk heel trots op. We kijken uit naar succesvolle seizoenen samen.”
Het nieuwe thuistenue is vanaf 12 juli verkrijgbaar. Om de start van het partnership te vieren start MediaMarkt vanaf die dag met een actie rond het shirt in de winkels.