Close Menu
    maandag 20 oktober
    Trending
    • CES Unveiled Europe keert terug naar Amsterdam ‘met focus op innovatie en samenwerking’
    • Ook in 2026 weer Nederlandse handelsmissie naar technologiebeurs CES in Las Vegas
    • Brekr introduceert longtail e-bike L250 ‘voor stedelijk vervoer’
    • MediaMarkt biedt same day delivery nu ook in Rotterdam en Dordrecht aan
    • ‘iPhone Air onderstreept wereldwijde trend naar ultradunne smartphones’
    • Logitech lanceert opvolger van iconische muis
    • Bol introduceert vernieuwd Grote Speelgoedboek met doe-katern en interactieve app
    • Nuki brengt slim deurslot naar autodashboard met CarPlay-widget
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    BSH Huishoudapparaten past organisatie aan

    2 april 2015
    Ronald Wassenaar
    Ronald Wassenaar
    Gertjan Sturm
    Gertjan Sturm
    Hubert de Haan
    Hubert de Haan
    Jan Streefkerk
    Jan Streefkerk

    De Sales- en Marketingorganisatie van BSH Huishoudapparaten is aangepast. Dit, meldt het concern, om ‘sneller in te kunnen spelen op de ontwikkelingen in de huidige competitieve markt’.

     

    De divisie Consumer Marketing gaat zich voor 100% richten op de consument en is leidend in de merkenpositionering en merkencampagnes. Daarnaast staan drie nieuwe merkdivisies, te weten Bosch, Siemens en Special Brands. In deze merkdivisies zijn de sales- en marketingactiviteiten met elkaar geïntegreerd. Per merkdivisie werkt het salesteam nauw samen met de afdeling marketingmanagement die bestaat uit Category Managers en Sell Out Marketeers. Dit zorgt voor snelle interne afstemming over activiteiten waardoor de ‘time to market’ wordt verkort. De divisie SDA (Small Domestic Appliances) blijft verantwoordelijk voor alle sales- en marketingactiviteiten voor de klein-huishoudapparaten van Bosch en Siemens.

     

    Vanwege deze veranderingen voert BSH ook een aantal wijzigingen en functiewisselingen door in het management. Hubert de Haan en Marc Asbeek Brusse staan aan het roer van respectievelijk de merkdivisies Bosch en Siemens. Marco Klomp krijgt binnen de divisie Bosch de leiding over zowel het team van areamanagers ERT als het team van areamanagers KRT. Hij neemt hiermee de plaats in van Robert van Etten, die de divisie SDA gaat aansturen. Pascal van Noort wordt verantwoordelijk voor de divisie Special Brands (Neff en Gaggenau).

     

    Gertjan Sturm stapt over van de divisie SDA en krijgt de leiding over de divisie Consumer Marketing. Jan Streefkerk blijft als Sales Manager van Siemens de areamanagers van Siemens ERT en KRT aansturen. De Sales- en Marketingorganisatie valt onder de verantwoordelijkheid van Ronald Wassenaar, die per 1 april de nieuwe CEO van BSH Nederland is.

    Robert van Etten
    Robert van Etten
    Marco Klomp
    Marco Klomp
    Marc Asbeek Brusse
    Marc Asbeek Brusse
    Pascal van Noort
    Pascal van Noort

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleExpert en Paradigit bundelen krachten
    Next Article Inventum: Uitbreiding Klein Huishoudelijk

    Related Posts

    MediaMarkt biedt same day delivery nu ook in Rotterdam en Dordrecht aan

    15 oktober 2025

    MediaMarkt komt terug met “Ik ben toch niet gek!” campagne in nieuw jasje

    3 oktober 2025

    Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering

    18 september 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.