Elektro Retail Magazine

Breggz opent pop-upwinkel in Amsterdam met focus op gepersonaliseerd geluid

De Nederlandse fabrikant van op maat gemaakte oordopjes breggz opent van 14 tot en met 23 mei een tijdelijke winkel aan de Bloemstraat 23 in Amsterdam. Bezoekers kunnen daar kennismaken met de zogenoemde Soundtasting Experience, waarin maatwerk en luxe in-ear hearables centraal staan. Dat meldt het bedrijf in een aankondiging.

breggz in oor

Tijdens het tiendaagse evenement kunnen bezoekers onder meer live demonstraties bijwonen van de op maat gemaakte in-earproducten van breggz. Ook zijn er ter plekke pas- en meetsessies met het specialistenteam van het bedrijf. Verder is een Ready To Wear-set, normaal niet los verkrijgbaar, exclusief beschikbaar in de pop-upwinkel.

Het concept van breggz richt zich op hoogwaardige audio in een gepersonaliseerde vorm. Door oordoppen aan te passen aan het oor van de gebruiker, wil het merk zowel draagcomfort als geluidskwaliteit verbeteren. Volgens de fabrikant is deze aanpak vooral aantrekkelijk voor veeleisende muziekliefhebbers die waarde hechten aan precisiegeluid en een luxe uitstraling.

Wie de ervaring zelf wil meemaken, moet vooraf een tijdslot reserveren via de website van breggz. Volgens het bedrijf is het aantal beschikbare plekken beperkt.

 

Exit mobile version