BORA, bekend als fabrikant van kookveldafzuigsystemen, heeft zijn eerste korte film uitgebracht met de titel “Uncooked Memories”. De film draait om het thema van gedeelde herinneringen en culinair plezier. BORA nodigt kijkers uit om herinneringen op te halen aan momenten van samen genieten in de keuken, zo meldt het merk in haar nieuwsbrief.

“Ik herinner me de geuren”, zo roept een van de hoofdrolspelers van de video, die iets minder dan 4 minuten duurt. Het moet de start zijn van een verhaal over smaakbeleving en waarom juist BORA daar zo’n belangrijke rol in speelt. De video is overigens nagesynchroniseerd.
De film benadrukt de voordelen van BORA’s kookveldafzuigsystemen. De producten van BORA zijn ontworpen om samen te werken en zorgen voor schone lucht, vrij zicht en eenvoudige bediening, zo valt daarover te lezen in de nieuwsbrief. Daarnaast staan ze bekend om hun topprestaties, eenvoudige reiniging en tijdloos design.
Vorig jaar lanceerde BORA rond deze tijd ook al een ‘imagofilm’. Die duurde vijftien seconden en werd ingezet als reclame.
Bekijk de video van BORA: