Close Menu
    zaterdag 1 november
    Trending
    • Nieuwe aflevering OFED Talks: Duurzaam rijden
    • Eerste Nederlands Kampioenschap Witgoed- en Smartphone-reparateur
    • MediaMarkt lanceert eigen refurbished-label in Benelux
    • Swappie: ‘Meerderheid Nederlanders probeert smartphonegebruik te beperken, maar volhouden lukt vaak niet’
    • CAO-onderhandelingen Retail Non-Food: Werkgevers stellen overleg uit na bespreking loonmodellen
    • ‘Vertrouwen retailondernemers in politiek extreem laag’
    • Kijktip: AI helpt retailers bij optimaliseren van checkout en retourproces
    • Philips komt met Baristina Plus met optie voor iced coffee
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    Bol introduceert ‘digitale etalages’ voor merken via Branded Shelves

    5 september 2025

    Bol biedt sinds kort verkooppartners en leveranciers de mogelijkheid hun merk en producten prominenter te presenteren met het nieuwe advertentieproduct Branded Shelves. Met deze digitale etalages kunnen merken hun assortiment visueel bundelen en voorzien van eigen beeld, tekst en uitgelichte producten. De functie werd eerder getest in een pilot met 300 partners, meldt Marketingtribune.

    De ‘digitale etalage’ van Bol. Beeld: Marketingtribune.

    De Branded Shelves geven merken de kans om hun identiteit en verhaal duidelijker over te brengen binnen het platform. Volgens Bol wordt daarmee ingespeeld op de wens van partners om niet alleen zichtbaar, maar ook herkenbaar aanwezig te zijn op het platform. Joris Scheepens, Chief Advertising & New Business Officer bij Bol, zegt dat de tool bedoeld is om partners “de ruimte te geven zich beter te profileren binnen het platform, met een uitstraling die past bij hun eigen merk en visuele identiteit.”

    De ontwikkeling van het product gebeurde in nauwe samenwerking met adverteerders. Een van de betrokken partners, PurelyGoods, noemt de nieuwe functie een waardevolle aanvulling. “Het stelt ons in staat ons assortiment samenhangend en herkenbaar te presenteren, waardoor klanten snel zien wat we nog meer aanbieden,” aldus Floris Boeije van PurelyGoods. “Zo vallen we beter op én bouwen we aan vertrouwen.”

    Met deze stap zet Bol verder in op het aanbieden van selfservice advertentiemogelijkheden voor partners. Door de combinatie van zichtbaarheid en merkbeleving hoopt het platform de klantbetrokkenheid te vergroten én de concurrentiepositie van merken binnen de webshop te versterken.

    Dat meldt Marketingtribune.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleIFA blijft tot minstens 2034 in Berlijn
    Next Article Dreame groeit met 139 procent in Europa en bouwt aan volledig smart home-ecosysteem

    Related Posts

    Bol introduceert vernieuwd Grote Speelgoedboek met doe-katern en interactieve app

    9 oktober 2025

    Laatste dag van Amazon Prime Deal Dagen: koopjes eindigen vannacht

    8 oktober 2025

    iBOOD viert 20-jarig jubileum met offline speurtocht naar waardevolle producten

    2 oktober 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.