Close Menu
    zondag 16 november
    Trending
    • Coolblue start Black Friday-verkopen, maar: ’timing is k*t!’, aldus Pieter Zwart
    • Onderzoek: Consument combineert online oriëntatie en fysieke aankoop in 2025
    • ‘Lancering topmodel Samsung Galaxy S26 smartphone mogelijk uitgesteld’
    • WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact
    • Nieuwe eigenaar ERM
    • Anker betaalde Eufy-gebruikers voor video’s om AI te trainen
    • Opmerkelijk: Alleen ATAG-apparatuur in de smaak bij vtwonen-make-over
    • Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    BCC en Wehkamp stoppen samenwerking

    19 december 2022

    wehkampDe samenwerking tussen Wehkamp en BCC is per direct beëindigd. Dit meldt Wehkamp in een persbericht. Het online warenhuis verkocht sinds 2018 elektronische producten van BCC, maar het contract wordt niet verlengd.

    Het huidige contract liep af en de samenwerking is niet verlengd. Het betekent een einde aan vier jaar collaboreren.

    “Het aanbieden van een volledig elektronica-aanbod is geen core onderdeel van de strategie”, meldt het Zwolse bedrijf dat zich vooral op fashion en home & living is gaan richten. “Voor Wehkamp heeft de beëindiging geen grote financiële gevolgen.”

    In 2018 startte Wehkamp met het verkopen van BCC-producten. Later breidde de samenwerking uit, waarbij consumenten gebruik konden maken van service-proposities van zowel Wehkamp als BCC. Daaronder viel installatie, reparatie, betaaloplossingen en bezorgservices.

    Wehkamp zegt dat het de samenwerking als ‘leerzaam en succesvol’ heeft ervaren en bedankt BCC. Het is niet duidelijk wat de elektronicaketen ervan vindt dat het contract niet wordt verlengd.

    Klanten van Wehkamp kunnen nog steeds bij het online warenhuis terecht over vragen omtrent garantie en klachten over reeds aangeschafte producten. Daarnaast kunnen gekochte producten gewoon geretourneerd worden.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleEerst reviews checken, dan bestellen
    Next Article BCC nam initiatief tot beëindiging samenwerking met Wehkamp

    Related Posts

    WTC Amsterdam viert 40-jarig jubileum met festival rond technologie, financiën en maatschappelijke impact

    11 november 2025

    Nieuwe eigenaar ERM

    10 november 2025

    Exertis Benelux stopt met bedrijfsactiviteiten

    6 november 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.