Close Menu
    woensdag 24 september
    Trending
    • Teufel introduceert draagbare hifi-speaker MOTIV XL
    • ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
    • Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
    • Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering
    • Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit
    • Anker SOLIX introduceert slimme thuisbatterij die met je meegroeit
    • Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden
    • TPV Technology krijgt hoogste duurzaamheidsscore van EcoVadis
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    9 stappen naar een GDPR-proof retailbedrijf

    13 december 2017

    ADVERTORIAL

    In mei 2018 wordt een nieuwe Europese wet van kracht voor de bescherming van persoonlijke data: de GDPR. Voor retailorganisaties is het een uitdaging om hier op tijd aan te voldoen. Voldoen ze niet aan de wet, dan kunnen ze hoge boetes krijgen. Aan de andere kant is deze wetgeving een kans om efficiënter met data om te gaan en de klant centraal te zetten.

     

    De voordelen van klantdata

    Datastromen komen tegenwoordig overal vandaan: de webshop, GPS-gegevens, Facebook, sensordata, marketingtools en nog veel meer. Hoe meer data bedrijven van klanten hebben, hoe beter ze consumenten kunnen verleiden met maatwerkaanbiedingen, zowel in de winkel als daarbuiten. Klantdata geven dus een groot strategisch voordeel, maar hoe gaat u om met gevoelige data en hoe kunt u de privacy waarborgen?

     

    Nieuwe regels rondom klantdata

    Vanaf 25 mei 2018 is de opslag van gegevens aan striktere Europese regels gebonden. Deze wetgeving, die in Nederland de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) heet, verbetert de omgang met persoonsgegevens en privacy. Deze whitepaper helpt u te begrijpen wat deze nieuwe regels precies inhouden. Daarnaast leert u onder andere:

     

    • Wat de gevolgen zijn van de GDPR voor retailers
    • Waarom sneller beginnen grote voordelen oplevert
    • Hoe u in 9 stappen kunt voldoen aan de eisen van de GDPR

     

    Aan de slag met de GDPR

    Wilt u voldoen aan alle eisen van de GDPR in mei 2018? Download dan hier de volledige whitepaper en ontdek de 9 stappen om GDPR-proof te worden.

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleMelitta eerste koffiepartner van Manchester United
    Next Article Van parttime verkoper naar nieuwe CEO MediaMarkt Nederland

    Related Posts

    Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden

    16 september 2025

    ‘AI-assistenten bedreigen zichtbaarheid van retailers’

    5 september 2025

    Mediamarkt deels over naar JD.com

    1 augustus 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.