Close Menu
    woensdag 24 september
    Trending
    • Teufel introduceert draagbare hifi-speaker MOTIV XL
    • ‘AI leidt tot afstandelijke klantrelaties’
    • Lenovo past AI-chatbot Lena aan na ontdekking ernstig beveiligingslek
    • Trust eerste pc-accessoiremerk met officiële ErgoCert-certificering
    • Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit
    • Anker SOLIX introduceert slimme thuisbatterij die met je meegroeit
    • Olaf Zwijnenberg (sectormanager retail Rabobank) overleden
    • TPV Technology krijgt hoogste duurzaamheidsscore van EcoVadis
    Elektro Retail Magazine
    • Home
    • Nieuws
    • TV-trends 2025
    • Groothandels
    • Evenementen
      • IFA
      • Trade Mart
    • Service
    • Abonneren
    • Adverteren
    Elektro Retail Magazine

    PostNL kampt met flinke vertragingen pakketbezorging

    21 juni 2023

    Het leveren van pakketjes loopt momenteel veel vertraging op. Postbedrijf PostNL kampt ‘met extreme drukte’ omdat mensen hun vakantiegeld hebben gekregen en dat massaal online uitgeven.

    Bericht PostNL

    Op de website prijkt momenteel een bericht dat pakketten langer onderweg kunnen zijn dan verwacht. De trend om vakantiegeld aan andere zaken te besteden is vooral begonnen tijdens corona. Veel webwinkels hadden toen een aparte pagina ingericht met vakantiegelddeals.

    De chaos bij PostNL levert een storm aan kritiek op, voornamelijk over de vaak gebrekkige communicatie. “Track&Trace geeft aan dat door drukte het pakketje iets later dan gebruikelijk wordt geleverd. En, bezorgtijd nog niet bekend”, schrijft Pim Hopman op reviewsite Trustpilot bijvoorbeeld. “Dan staat er weer weer ‘bezorgtijd wordt berekend’. Elke dag weer. Nu bijna een week later nog steeds dezelfde situatie. Geen bericht, niks. PostNL onbereikbaar. Pakketje moet vanuit Utrecht naar Alphen aan den Rijn. Achteruit kruipend zou vele malen sneller zijn geweest.”

    Er zijn extra vrachtwagens ingezet om de pakketten op tijd te vervoeren. Verder wordt er in de nacht meer doorgewerkt, maar dit heeft nog niet het gewenste succes.

    Vanuit de webshops klinkt er ook veel kritiek op PostNL en diens communicatie, schrijft Emerce. Klagers worden volgens ondernemers onterecht doorgestuurd naar een webshop als zij klachten hebben.

    Foto: Claudio Schwarz via  Unsplash

     

    Deel dit:

    • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
    • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
    • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
    • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
    • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
    Previous ArticleNieuwe flagshipstore Cameranu in Amsterdam geopend
    Next Article 1-miljoenste vaatwasser Pelgrim

    Related Posts

    Philips introduceert ultracompacte USB-stick met 128 GB opslagcapaciteit

    17 september 2025

    ‘ACM start campagne om misverstanden over wettelijke garantie aan te pakken’

    11 september 2025

    Apple onthult iPhone 17 Air: dunste iPhone ooit staat naast vernieuwde Pro- en standaardmodellen

    10 september 2025

    Comments are closed.

    Lees ERM
    Hierboven een recent exemplaar van ERM. Wil je maandelijks ERM ontvangen? Kijk dan op onze pagina Abonnement voor een geweldige introductiekorting!
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    +31 6 18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content. (Werkt niet als een adblocker wordt gebruikt)
    Copyright © 2025. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.